بازدید پژوهشگران موسسه علم مواد اسپانیا از دانشگاه تبریز

۰۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۳ کد : ۷۹۴۲ اطلاعیه ها اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۴۱

جمعی از پژوهشگران موسسه علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا از بخش های مختلف دانشگاه تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: حضور این محققان در دانشگاه تبریز به منظور گسترش همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی معتبر جهان است.

دکتر اصغر عسگری افزود: در این بازدید سه نفر از محققان موسسه علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا ضمن بازدید از آزمایشگاه ها و تجهیزات دانشکده ها و پژوهشکده ها، با توانمندی ها و قابلیت های علمی اساتید دانشگاه تبریز به منظور آغاز توسعه همکاری های علمی و آموزشی مشترک آشنا شدند.

وی، توسعه همکاری های بین المللی و حرکت در مرزهای دانش را از جمله راهبردهای کلان این دانشگاه برشمرد و یادآور شد: دانشگاه تبریز در سال های اخیر در عرصه همکاری های مشترک بین المللی فعال بوده و با دانشگاه های مختلف جهان از جمله فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، ژاپن، ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، قبرس، تایلند و... قرارداد و تفاهم نامه همکاری امضاء نموده و در اتحادیه های بزرگ بین المللی از جمله اتحادیه دانشگاه های جهان (IAU)، اتحادیه دانشگاه های بین المللی (IUC) و اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز(KUNIB) حضوری فعال دارد.

همین گزارش حاکی است: خیسوس خاویر کامپو روئیز رئیس انستیتو علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا به همراه خرمان فرانسیسکو دلافونته لئیس و محمت ارتوغرول از محققان این موسسه از دانشکده های فنی مهندسی مکانیک و شیمی و پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز بازدید کردند.

دیدار با رییس دانشگاه تبریز از دیگر برنامه های پژوهشگران موسسه علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا بود.

 


نظر شما :