برگزاری نشست مدیران روابط عمومی دانشگاهها و پارک های علم و فناوری منطقه۳

۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰ کد : ۱۸۳۷۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۰۱

 

دومین نشست  دوره جدید مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه سه کشور به میزبانی پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دومین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه سه کشور به میزبانی پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه با موضوع نقش روابط عمومی‌ها در روشنگری و جلب اعتماد افکار عمومی و همچنین ایجاد تعامل بین دانشگاهیان برای مدیریت بحران برگزار شد.
در این نشست جواد حقیقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز و دبیر منطقه ۳ کشور با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس رویدادهای سازمان و ایجاد تعامل بین اعضای سازمان گفت: این نقش در مواقع بروز بحران  حساس و مهم است و در صورت عملکرد صحیح روابط عمومی، مخاطبان به اخبار و  مطالب منتشر شده از طرف روابط عمومی اعتماد و استناد می‌نمایند و عرصه‌ برای رسانه‌های هدف‌دار و معاند باقی نمی‌ماند.
در ادامه نشست، مدیران حاضر، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد روابط عمومی سازمان های مربوطه در جریانات اخیر، تجربیات خود را در مدیریت و اطلاع‌رسانی به‌موقع به اشتراک گذاشتند که از مهم‌ترین آن‌ها میتوان به ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری گفتگو میان دانشجویان و مسئولان در خوابگاه‌ها سالن‌های غذاخوری و برگزاری برنامه منظم دیدار هفتگی دانشجویان با مسئولین، انعکاس به‌موقع رویدادها، بالا بردن روحیه اعتماد و امید، اعتماد در میان دانشگاهیان با جهاد تبیین دستاوردها و موفقیت‌ها، اعتماد به دانشگاهیان به ویژه دانشجویان واعضای تشکل‌های دانشجویی برای حل مسائل اشاره نمود.
در ادامه این نشست، مدیران ضمن نیازسنجی دوره‌های آموزشی لازم در حوزه روابط عمومی برای دانشگاهیان و همکاران روابط عمومی مواردی را پیشنهاد نمودند که مقرر شد تمهیدات لازم را برای برگزاری این دوره ها فراهم شود.
شایان‌ذکر است؛ مدیران روابط عمومی از ۱۶ دانشگاه و پارک علم و فناوری از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در این نشست حضور داشتند.
پیش از این دانشگاه تبریز به عنوان دبیرخانه منطقه ۳ در این دوره مشخص و جواد حقیقیان به عنوان دبیر این منطقه انتخاب شده بود.


( ۱ )

نظر شما :