تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۹ کد : ۱۴۱۷۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۱۷

 

 

استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، به پاس کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی دانشگاه تبریز، از مدیر روابط عمومی این دانشگاه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی به پاس کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی دانشگاه تبریز، از محسن بابازاده مدیر روابط عمومی این دانشگاه تجلیل کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم  گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری از مدیران روابط عمومی های برتر چند دستگاه و سازمان قدردانی کرد.

در لوح تقدیر  مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز آمده است:

روابط عمومی هنری است که طیف گسترده ای از علوم و فناوری ها را به خدمت گرفته است، از این رو برای موفقیت در این عرصه، سیاستگذاری و راهبری امری بسیار مهم و حیاتی محسوب می شود.

کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور در سال 1399 توسط آن دانشگاه، موجبات مباهات و افتخار جامعه روابط عمومی استان را فراهم آورد. اینجانب این موفقیت را به جناب عالی و همکاران پرتلاش تان تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

برپایه همین گزارش، در این آیین مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، صداوسیما و جمعیت هلال احمر نیز به پاس فعالیت در عرصه مبارزه با کرونا و مدیران روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه تبریز، اداره کل میراث فرهنگی و شرکت مس سونگون به پاس کسب رتبه برتر کشوری در عرصه روابط عمومی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین از خانواده‌های مرحوم جواد بشارتی، کارشناس فقید روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان و مرحوم علی همراهی، کارشناس فقید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجلیل شد.

 


( ۱ )

نظر شما :