در جشنواره روابط عمومی‌های منطقه سه کشور؛ روابط عمومی دانشگاه تبریز رتبه اول را کسب کرد

۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۸ کد : ۱۲۱۶۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۸۲

روابط عمومی دانشگاه تبریز در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۳ کشور با عنوان "جشنواره هامس" در بخش روابط عمومی نوین و الکترونیک رتبه نخست را بدست آورد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، نشست شورای مدیران روابط عمومی دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور، که به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی و با حضور دکتر عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، که در نهایت در این آیین همچنین از برگزیدگان جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۳ کشور با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره روابط عمومی دانشگاه تبریز موفق به کسب رتبه اول در بخش روابط عمومی نوین و الکترونیک  و رتبه چهارم را در بخش طراحی و گرافیک  شده است.

لازم به ذکر است روابط عمومی‌های برتر دانشگاهها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۳ کشور شامل دانشگاه های تبریز، تربیت معلم آذربایجان، صنعتی سهند تبریز، هنر اسلامی تبریز، مراغه، بناب، محقق اردبیلی، زنجان، تحصیلات تکمیلی زنجان، صنعتی ارومیه، ارومیه، مرکزتحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، پیام نور آذربایجان شرقی ، جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی و ... است.

 

 


نظر شما :