جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز برگزار می شود

۰۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۰۴۸۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۹۷

بیست و پنجمین جشنواره ورزشی بین دانشکده ای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته در آبان و آذر ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این دوره از مسابقات طبق روال سال‌های پیش با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش جهت افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های فراگیر ورزشی برای تقویت روحیه، ایجاد شور و نشاط و شادابی و همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی و رقابت‌های سالم بین دانشکده ها به مدت دو ماه در مجموعه‌های ورزشی استادیوم و ژیمنازیوم دانشگاه برگزار خواهد شد.

ایجاد زمینه مساعد برای وفاق جمعی و وحدت دانشجویی، تقویت روحیه شور و نشاط و شادابی و جلوگیری از رخوت و سستی در بین دانشجویان، تلاش در جهت ارتباط نزدیک و صمیمی بین دانشجویان شرکت کننده و مسئولان دانشگاه، توسعه مشارکت و مسئولیت پذیری دانشجویان در سازماندهی و اجرای فعالیت‌های ورزش دانشجویی، افزایش جمعیت دانشجویی تحت پوشش فعالیت‌های ورزشی، تقویت فعالیت‌های ورزشی درون دانشگاهی و توسعه رقابت‌های بین دانشکده‌ای و انتخاب تیم‌های منتخب دانشگاه جهت شرکت در مسابقات کشوری و چند جانبه از جمله دیگر اهداف برپایی این آن اعلام شده است.

برپایه همین گزارش، دانشجویان علاقمند برای شرکت در این جشنواره در رشته های مختلف ورزشی می توانند به سرپرستان ورزشی دانشکده خود مراجعه کنند.

یادآور می شود: تربیت بدنی دانشگاه تبریز در سال 1336 با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان تلاش خود را مصروف این داشته است، که با برنامه ریزی دقیق و اجرای منظم برنامه های تدوین شده، استعداد سرشار و توان بالقوه قشر جوان دانشجویان را در مسیر تعالی و شکوفایی قرار دهد.


( ۲ )

نظر شما :